САЙТИ ПРО МИСТЕЦТВО

Російський живопис

На сайті ви знайдете
величезний матеріал про російський живопис.
Інформацію про російських художників починаючи з давніх-давен і до наших днів.
Наведено біографії художників і їх найбільш значні роботи.
Більшість ілюстрацій картин представлені в повноекранному режимі, що дозволяє розміщувати їх на екрані ваших моніторів, що дає можливість в повній мірі насолоджуватися творіннями найбільших художників російського образотворчого мистецтва.

Сайт буде корисний широкому колу користувачів Інтернету, від фахівців в області живопису, до просто любителів прекрасного.

650 видатних російських художників, починаючи з 14 століття і до наших днів.
Понад 15000 високоякісних ілюстрацій кращих творів російського образотворчого мистецтва.
Картини представлені в найбільших художніх музеях Росії та Європи.

Історія мистецтва

Історія російського живопису

  • Іконопис
  • Передвижництво
  • XIX століття
  • Авангард
  • Сталінський період

Мистецтво античності

  • Егейське мистецтво
  • Мистецтво Стародавнього Риму
  • Скульптурний портрет в Римі

Мистецтво середньовіччя

  • Ірландське мистецтво
  • Дороманского мистецтво
  • Романського мистецтва

Мистецтво Відродження

  • Відродження, Ренесанс
  • Італійське Відродження
  • Північний Ренесанс

Мистецтво Західної Європи в ХVII столітті

  • Італійське мистецтво XVII століття
  • Іспанське мистецтво XVII століття
  • Фламандська мистецтво XVII століття
  • Голландське мистецтво
  • Французьке мистецтво XVII століття

Мистецтво Західної Європи в XVIII столітті

  • Італійське мистецтво XVIII століття
  • Французьке мистецтво XVIII століття
  • Англійське мистецтво XVIII століття

Мистецтво Західної Європи в XIХ столітті

Мистецтво Стародавньої Греції
  • Крито-мікенський (Егейський) період
  • Гомерівський період
  • Класичний період
  • Архаїчний період
  • Еллінізму
  • Французький класицизм останньої чверті XVIII - першої третини XIX століття
  • Іспанське мистецтво к. XVIII - п.п. XIX століття. Франсиско Гойя
  • Англійське мистецтво кінця XVIII-XIX століття
  • Німецьке мистецтво XIX століття
  • Романтизм 20-30-х років XIX століття
  • Реалізм середини XIX століття

Історія образотворчого мистецтва

Історія образотворчого мистецтва - сайт, який дозволяє побачити і простежити історичну ретроспективу і історію розвитку образотворчого мистецтва з часів Епохи Відродження. Концепція навігації головної сторінки сайту дозволяє наочно простежити взаємозв'язок знайомих імен знаменитих художників з назвами стилів і періодів образотворчого мистецтва. Дана концепція сайту і можливості інтерактивної навігації були відзначені нагородою Національної Інтернет-премії (заснованої Російської Академією Інтернету) в 2003 році. Сайт був внесений до списків матеріалів для додаткової освіти студентів і школярів.


Історія світового мистецтва

Шедеври людського генія - це відображення глибинних тенденцій, що відбуваються у суспільстві. Власне, автори нетлінних творів, як люди особливої ​​духовної конституції, натури чутливі, не можуть байдуже спостерігати внутрішні процеси, що відбуваються в суспільстві - і вихлюпують емоційний відгук у своїх творіннях. Мистецтво є лише неупередженим дзеркалом реальності, що відображає всі деталі і явища з разючою гостротою. Історія розвитку мистецтва відображає історію розвитку людства.

Розвиток світового мистецтва, як і окремо взятих країн і народностей, йде, як відомо, не тільки по спіралі, але і синусоидально. Розглянемо це на прикладах кількох періодів зльотів і падінь культури. Почнемо з самого древнього з відомих нам видів живопису - наскального.Спочатку первісні художники намагалися зобразити гармонійність статури мисливців і тварин, витонченість руху, використовуючи наявні в їхньому розпорядженні технології і матеріали.


Іноді їм вдавалася це передати досить тонко. Потім настає момент, коли майже витончені форми змінюються якимись безглуздими крапками, рисками і закарлюками.Що це? Раптове отупіння людства? Зовсім ні. Просто від споглядання зовнішніх красот навколишнього живописці перейшли до усвідомлення світу внутрішнього, до осмислення духовних процесів, що відбуваються в світі і в них самих. Мистецтво стає більш символічним, реальність сприймається як символи вищого, божественного начала.


Людство намагається пізнати Бога, усвідомити себе і власне призначення.Через символи люди сприймають взаємозв'язок духу, душі і тіла. В цей же час зароджуються танці, театр, первісна філософія. Нові тенденції в мистецтві, спади або падіння його стають своєрідним індикатором загальнолюдського прогресу або регресу в даний конкретний період часу.


Стародавня Греція з її неперевершеної краси статуями, епічними поемами Гомера (або декількох Гомеров - досі невідомо достеменно, чи то сліпий співак і справді мав місце бути в історії грецької літератури, то його роль зіграли кілька співавторів-сучасників поета), трагедіями Софокла , філософією Аристотеля. І поряд з художньою досконалістю яскравим контрастом - повсюдний розгул, гомосексуалізм, зведений в ранг державної політики. Розквіт грецького мистецтва став його заходом - держава, втопивши духовність в пороках, не змогло фізично захистити себе від навали варварів.


Варвари - римляни, що захопили небувалі на ті часи цінності, мимоволі захоплюючись чужої культурою, долучаючись до чужого виховання, перейняли у греків їх художню манеру і, в кінцевому підсумку, політичну і економічну стратегію, значно вплинули на розвиток країни. Найсуворіша дисципліна в армії і в країні в цілому поступово змінювалася солодким неробством, розкішшю і розпустою, безглузді масові вбивства на аренах цирків додавали адреналіну в спокійний плин крові римських громадян, підкорювачів світу. Епоха Відродження, золоте століття італійського мистецтва, став прямим відродженням античності, повторивши всі його вади. Італія здає політичні позиції, так само, як свого часу її колишній духовний наставник.


Період середньовіччя. Саме в цей час, творив свої полотна в Нідерландах Ієронім Босх. Маленьке містечко, де він народився і прожив, не виїжджаючи, відрізнявся спокійним розміреним плином життя. Правителі країни, Габсбурги, "римські імператори" і ставленики римської імперії, забезпечили собі і підданим покійне існування.


Художник писав похмурі, повні алегорії та сарказму картини, практично всі вони змушують глядачів задуматися про таємне, духовному сенсі буття. Сучасні йому нідерландські живописці, що писали в манері голландської школи, матеріальну реальність відображали так само - немов буття існує у вигляді якогось чистилища.


Великий Рембрандт, ненадовго пережив Босха, будучи людиною надзвичайно релігійним, навіть у зовнішній красі людського тіла виявляв його глибинну духовну сутність. У власних автопортретах, написаних в кінці життя, автор немов намагається розкрити власні характеристичні особливості. Свідомість людства мінятися від синкретичного (Босх як яскравий представник), до дуалістичного, відділенню "его" від проявів зовнішнього світу.


Те було в давні часи. Спробуємо розглянути більш близькі до нас роки.Звернемося до кінця дев'ятнадцятого - початку двадцятого століття. На рубежі століть склалися тенденції розвитку антимистецтва, художники інсталювали, руйнували традиційні засоби зображення світу. Кандинський, Пікассо, Малевич стали основоположниками антіформ в образотворчому мистецтві. Знаменитий "Чорний квадрат" Малевича - дитяча витівка поруч з роботами Кандинського і Пікассо.


Досить посередній на початку творчого шляху художник Сальвадор Далі тільки унікальною працездатністю і надмірної епотажний (він вважав, що про нього повинні згадувати щодня, не важливо, що саме послужить приводом для розмов) здобув популярність серед цінителів образотворчого мистецтва.


У середині-кінці двадцятого століття інсталяція мистецтва наростає.Розпилювання картин, виливання і змішування фарб на полотно стають все більш популярними техніками залучення до себе глядацького інтересу. І, нарешті, сьогодні образотворче мистецтво поступово підміняється мистецтвом віртуальним - комп'ютерні технології впроваджуються у свідомість людей, роблячи мистецтво все більш технологічним.


Разом з тим в світі і в Росії особливо зростає кількість новозбудованих храмів, соборів, мечетей, збільшується приріст релігійних конфесій. Протистояння між християнством і ісламом досягає апогею не тільки на морально-етичному, а й на фізичному рівні. Світ вступає в пору задоволення, насичення, щоб потім знову поступово наблизитися до перенасиченості.


У сучасній літературі фантастичність і казковість поступаються місцем спокійній описовості події, часом тонкої іронічності. І навіть гучна світова знаменитість, російський фантаст Сергій Лук'яненко відходить від типової фантастики. Його абсолютно нереальні перші романи та оповідання "Лабіринт відображень", "Лінія мрій", "Гаджет" змінюються фантастикою-натяком, повної побутових, звичних предметів і образів і навіть типових натур, в яких можна легко дізнатися оточуючих нас день у день людей ( "Спектр", "Нічний, дозор", "Денний дозор", "Останній дозор", "Чернетка"). В моду входить так званий жіночий іронічний детектив.


Отже, кращі, здавалося б, творіння людського генія зароджуються в часи гниття і розпаду духу, коли матеріальні, тілесні цінності виходять на передній план.Нетлінні шедеври, створені найбільшими авторами, відбивають глибину падіння суспільства в безодню розпусти.


Тут перед вами розгорнеться історія мистецтва у всій її переконливій неупередженості. Тут розкривається перед вдумливим глядачем всесвітня історія людства, все пороки його душі і вершини його духовного багатства.

© 2017. Сайт вчителя. Всі права захищені
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати